REKLAMA

Reklama na blogu "Kod Władzy" to unikatowa szansa zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie czytelników. To także okazja do wsparcia działań autora.

Możliwe są kampanie oparte na rozliczeniach CPM oraz flat rate. W sprawach związanych ze szczegółowymi ustaleniami technicznymi oraz ceną reklam proszę o kontakt

8 komentarzy:

  1. Dobra reklama nie jest zła...

    OdpowiedzUsuń
  2. W fazie planowania działań marketingowych nie bój sięgać się po dane i analizy. To na ich podstawie powinieneś przeprowadzić analizę potencjalnych odbiorców i klientów. Warto zajrzeć też na takie strony jak https://push-ad.com/pl/blog/tani-marketing-czy-to-mozliwe/ skąd można wynieść dużo rzetelnej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki i nowi gracze na rynku próbują wykorzystać zasięg social mediów poprzez różne platforormy i urządzenia. Nie wiem czy wiesz, ale dużą popularnością cieszy się https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ który jest bardzo skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla kampanii wizerunkowych punktem wyjścia są nowi użytkownicy i budowana wśród nich świadomość marki. W takich kampaniach, oprócz odpowiedniego targetowania, najistotniejsze są zasięg oraz widoczność kampanii. Polecam artykuł https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/ - powinien was zainteresowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam dość poważnie zastanawiać się nad reklamą typu display. Na stronie http://adnext.pl/onas/baza-wiedzy/reklama-display/ znalazłam ciekawy artykuł na ten temat i okazuje się, że tego typu reklama - np w postaci banerów i tekstów reklamowych, przynosi świetne efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o reklamę online, to ja polegam głównie na pozycjonowaniu. Dzięki usłudze pozycjonowania https://dolp.pl/ mój sklep internetowy zaczął generować więcej odwiedzin, co w konsekwencji doprowadziło do wzrostu sprzedaży. Polecam każdemu już od początku inwestować w pozycjonowanie. To sprawdzona metoda i podstawa sukcesu każdej firmy działającej w internecie.

      Usuń
  6. Mnie bardzo ciekawy czy ktoś z was zajmuje się marketingiem. Sam marketingiem bardzo się zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama reklama nie jest zła, ale pod warunkiem, że jest bardzo dobrze zaplanowana. Myślę, że tak samo jak napisano o powiadomieniach push https://push-ad.com/blog/jak-wykorzystac-powiadomienia-push-i-segmentacje-psychograficzna-do-maksymalizacji-sprzedazy/ to kiedy dobrze je będziemy potrafili wykorzystać to możemy również liczyć na zwiększenie sprzedaży i zysk.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf