Dla akcjonariuszy może to być zła wiadomość: w USA nastolatki i młodzi dorośli coraz rzadziej korzystają z Facebooka.
To problem, który wywołał dużą konsternację wśród czołowych menedżerów Facebooka, mówi Bloomberg. Oto krótkie zestawienie głównych ustaleń:
- „Czas spędzony” na platformie przez amerykańskich nastolatków spadł o 16% r/r
- Młodzi dorośli spędzają na platformie o 5% mniej czasu
- Liczba nastolatków zapisujących się na FB spada
- Osoby urodzone po 2000 roku potrzebują więcej czasu na tworzenie swoich profili na FB: niektórzy czekają nawet do 24 lub 25 roku życia
- Wiele nowych kont utworzonych przez nastolatków to duplikaty lub konta spamowe
- Użytkownicy ze wszystkich grup wiekowych publikują mniej
- Pomimo skrupulatnych badań FB, pracownicy nie do końca rozumieją, dlaczego te trendy mają miejsce lub dlaczego zmiany produktów nie zdołały ich odwrócić
- Bloomberg zilustrował niektóre z tych trendów kolorowym wykresem
Młodzi użytkownicy są szczególnie cenni dla Facebooka i jego rywali, ponieważ reklamodawcy są skłonni zapłacić więcej za reklamy kierowane do młodych ludzi (zwłaszcza nastolatków), ponieważ „nie mają ustalonych preferencji dotyczących marki”. FB zarabia również 13 razy na użytkownika w USA niż na rynkach wschodzących, takich jak region Azji i Pacyfiku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi uwagami