sobota, 30 października 2021

Inwestorzy będą załamani - Facebook ciągle traci użytkowników!

Dla akcjonariuszy może to być zła wiadomość: w USA nastolatki i młodzi dorośli coraz rzadziej korzystają z Facebooka.

To problem, który wywołał dużą konsternację wśród czołowych menedżerów Facebooka, mówi Bloomberg. Oto krótkie zestawienie głównych ustaleń:

  • „Czas spędzony” na platformie przez amerykańskich nastolatków spadł o 16% r/r
  • Młodzi dorośli spędzają na platformie o 5% mniej czasu
  • Liczba nastolatków zapisujących się na FB spada
  • Osoby urodzone po 2000 roku potrzebują więcej czasu na tworzenie swoich profili na FB: niektórzy czekają nawet do 24 lub 25 roku życia
  • Wiele nowych kont utworzonych przez nastolatków to duplikaty lub konta spamowe
  • Użytkownicy ze wszystkich grup wiekowych publikują mniej
  • Pomimo skrupulatnych badań FB, pracownicy nie do końca rozumieją, dlaczego te trendy mają miejsce lub dlaczego zmiany produktów nie zdołały ich odwrócić
  • Bloomberg zilustrował niektóre z tych trendów kolorowym wykresem

Młodzi użytkownicy są szczególnie cenni dla Facebooka i jego rywali, ponieważ reklamodawcy są skłonni zapłacić więcej za reklamy kierowane do młodych ludzi (zwłaszcza nastolatków), ponieważ „nie mają ustalonych preferencji dotyczących marki”. FB zarabia również 13 razy na użytkownika w USA niż na rynkach wschodzących, takich jak region Azji i Pacyfiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf