Wzrost wpływu mediów społecznościowych w naszym codziennym życiu cyfrowym był zdumiewający w ciągu ostatnich kilku lat. Według danych opublikowanych w najnowszym kompasie Statista Digital Economy, średni globalny czas spędzany dziennie na platformach społecznościowych wynosi 142 minuty w 2021 r. – znacznie więcej niż 90 minut odnotowanych w 2012 r.
Jednak, jak szczegółowo opisuje poniżej Martin Armstrong ze Statista, wzrost ten ustabilizował się w ostatnich latach, a najnowsza liczba oznacza nawet spadek rok do roku o trzy minuty.
To pytanie, które analitycy i inwestorzy zastanawiają się już od kilku lat. Podczas gdy określone platformy będą doświadczać fluktuacji liczby użytkowników, a niektóre staną się przestarzałe (patrz Myspace), potencjał rynkowy wciąż nie w pełni odblokowany w gospodarkach rozwijających się powinien oznaczać, że media społecznościowe będą w stanie znaleźć co najmniej jeszcze jeden sprzęt, na który można się przestawić, zanim szczyt jest naprawdę osiągnięty
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Podziel się swoimi uwagami