czwartek, 22 lutego 2018

UFO oficjalna publikacja materiałów

Zaskakujące informacje zostały opublikowane przez The Freedom of Information Act w USA.
25 października na radarze wykryto niezidentyfikowany obiekt latający (UFO), który został opisany przez wielu naocznych świadków, przede wszystkim pilotów linii lotniczych. Zarejestrowali oni obiekt latający na terenie Północnej Kalifornii i Oregonu.


Siły powietrzne USA w ramach protokołu wojskowego pojawiły się w regionie, aby walczyć z potencjalnym zagrożeniem. Zanim jednak nadleciały myśliwce przechwytujące, tajemniczy samolot stał się niewidzialny i zniknął z radaru.

W listopadzie zeszłego roku blog "The War Zone" na swojej stronie internetowej The Drive opublikował historię opisującą tajemniczy biały obiekt latający wokół nieba w pobliżu komercyjnych linii lotniczych w Północnej Kalifornii i Oregonie. Na blogu wyśledzono różne relacje z tego, co zdarzyło się tego dnia, od pilotów, a także uzyskano potwierdzenie o wystrzeleniu F-15 Eagles, który miał przechwycić niepokojący samolot.
Teraz, dzięki ustawie o wolności informacji (FOIA), Strefa działań wojennych prezentuje ducha i wnikliwą relację z oficjalnej dokumentacji dotyczącej tego, co naprawdę wydarzyło się 25 października na niebie północnej Kalifornii i Oregonu. FOIA zawiera "fascynujące nagrania dźwiękowe przekazów radiowych i rozmów telefonicznych podczas incydentu, jak również wywiady pilotażowe i rozmowy między urzędnikami FAA wykonane w następstwie bardzo osobliwego incydentu", czytamy na The War Zone.
Strefa Wojny wskazuje, że kontrolerzy z Oakland Center po raz pierwszy zauważyli tajemniczy samolot na radarze poruszający się "bardzo szybko na wysokości 37 000" stóp w pobliżu sektora 31 i sąsiadujących sektorów 13/14.


Oakland Center Sector 31 pierwszy wykrył cel około 16:30 czasu pacyficznego. Poniżej znajduje się wykres pokazujący, gdzie sektory dużej wysokości Oakland Center znajdują się w północnej Kalifornii. Sektor 31 obejmuje mniej więcej od Sacramento w kierunku Redding, zanim jego północny kraniec, który znajduje się blisko granicy z Oregonem, kończy się i zaczyna się przestrzeń powietrzna Seattle Center. Na wschodzie przestrzeń powietrzna znajduje się wzdłuż granicy Kalifornia-Nevada. To ma sens, ponieważ obiekt został ostatecznie wyśledzony przez pilotów linii lotniczej, gdy dotarł do Crater Lake i do Doliny Willamette.


W dźwięku, kontroler Oakland Center zauważa, że ​​jest blisko jego granicy, więc wygląda na to, że pierwsze pojawienie się samolotu oficjalnie miało miejsce w pobliżu Oakland Center Sector 31 i Seattle Center Sector 13 lub 14.



Film z niezidentyfikowanym obiektem opublikowało CNN, można go zobaczyć na ich stronie.

Gdy tajemniczy samolot zniknął z radaru, liczne raporty od różnych załóg linii lotniczych zaczęły informować kontrolera ruchu lotniczego o niezidentyfikowanym białym samolocie. Krótko po tym, myśliwce F-15 zostały zaszyfrowane, aby przechwycić tajemniczy biały samolot, ale on włączył tryb "stealth", powiedział jeden z kontrolerów.

"Intruz" szybko zrzucił radar i wtedy zaczęły się wizualne obserwacje dokonane przez załogi linii lotniczych. Kontynuowali przez około pół godziny i ponad setki kilometrów. Wymiana zdań pomiędzy pilotami w pobliżu a kontrolą ruchu lotniczego w odniesieniu do niezidentyfikowanych samolotów była stała w dźwięku, z tym samym opisem, powracającym od czasu do czasu - z białego samolotu krążącego na wysokości około 37 000 stóp, który jest zbyt daleko, aby określić typ lub ma na sobie jakiekolwiek oznaczenia.


Około 27:30 do filmu dostajemy pierwszą wskazówkę, że F-15 z PDX ma zamiar zacząć się wznosić wyżej, a kontroler ruchu lotniczego odnotowuje to podczas rozmowy z innym kontrolerem FAA, podczas którego kontroler również powtarza, że ​​wciąż nie ma kontaktu radaru z samolotem. Kontroler również wielokrotnie prosi załogi samolotów w pobliżu, aby sprawdzić ich systemy zapobiegania kolizjom ruchu (TCAS) dla samolotu.


F-15 najpierw pojawiają się na radarze, kiedy wychodzą z Portland na południe w indeksie czasowym 33:33 jako "Rock" - wspólny znak wywoławczy używany dla alertów F-15 stacjonujących na PDX. Alaska 439 prosi o aktualizację niezidentyfikowanego samolotu, a kontroler zauważa, że ​​wciąż nic na niego nie ma, mówiąc potocznie, że musi być w rodzaju "trybu skradania się" lub czegoś podobnego. Ciekawe jest również to, że F-15 najpierw poleciał na południe, kiedy wydaje się, że obiekt znajdowałby się na północ od PDX przed ich uruchomieniem.

Następnie, wniosek FOIA ujawnił bardzo interesujące nagrania pokazujące, w jaki sposób urzędnicy FAA byli w kontakcie z sektorem NORAD w ramach Western Air Defence. Poza tym audio nie jest przez nas edytowane, chociaż nie możemy być pewni, czy części zostały zredagowane przez FAA, czy nie. Było kilka dziwnych obszarów, w których rozmowy się wyciszyły i nie jest jasne, czy to było edytowane, czy tylko anomalia. Główną osobą rozmawiającą w większości z tych połączeń jest kierownik operacyjny odpowiedzialny za centrum Seattle w momencie, gdy miał miejsce incydent.

Pierwsze połączenie to Centrum Oakland, które pojawia się wcześnie po początkowym wykryciu radaru i kiedy piloci zaczęli zauważać statek wzrokowo. Wspomina także, że "obrona powietrzna" również szuka celu (na radarze), więc pokazuje, jak wcześnie wojsko było zaangażowane w całą sytuację.


Połączenie z pilotem Southwest 4712 było zdecydowanie najciekawsze. Od razu zauważa, jak dziwne było to spotkanie i jak nigdy nie widział takiego incydentu od prawie 30 lat latających odrzutowców. Pilot zauważył: "gdyby to było coś w rodzaju płatowca typu Lear (prywatny odrzutowiec), pewnie bym tego nie zauważył. To był biały samolot i było duże. I poruszało się też na klipie, ponieważ dotrzymywałyśmy mu kroku, prawdopodobnie poruszało się szybciej niż my ... Był to większy samolot, tak. " Powiedział też, że oglądali obiekt z Północnej Kalifornii aż do zejścia do Portland.

Ostatni telefon od kierownika należał do grupy ds. Zapewnienia jakości FAA, która zaskoczyła go szczegółami wydarzenia, a zwłaszcza faktem, że nikt jeszcze nie wiedział, co to za statek powietrzny, ani dokąd trafił. "Wow, to dziwne" to funkcjonalny cytat urzędnika FAA, który jest wnikliwy, mówiąc najkrócej, jako że ci ludzie radzą sobie z wyjątkowymi incydentami, które codziennie pojawiają się w amerykańskiej przestrzeni powietrznej. Kierownik zgodził się z sentymentem i zauważył, że nie był to mały samolot i poruszał się szybko, wyprzedzając 737 w pobliżu. Urzędnik mówi również, że incydent ten należy sklasyfikować jako "potencjalnie istotny" w dokumentach sprawozdawczych. Powiedziała nawet, że to "dziwna rzecz, że nie ma ustalonej procedury ... Nie często słyszymy o nieznanym kolesiu na tej wysokości".

I wreszcie, Strefa Wojenna kończy: 

Łącznie te materiały dają nam niewiarygodny wgląd nie tylko w ten incydent, ale także w to, jak takie wydarzenie jest faktycznie obsługiwane w czasie rzeczywistym przez tych, którzy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo ludzi w powietrzu i tych na dole. To, czego nie oferują, jest jakimkolwiek wyjaśnieniem tego, co wydarzyło się tego jesiennego wieczoru. Ale tak naprawdę, fakt, że wszyscy zaangażowani, od kontrolerów ruchu lotniczego, przez operatorów radarów Sił Powietrznych, do pilotów linii lotniczych, a nawet specjalnych urzędników FAA, mieli za zadanie reagowanie na wszelkiego rodzaju zwykłe incydenty, które występują na niebie na co dzień. Podstawa wydaje się tak samo zaintrygowana tym wydarzeniem, jak my sprawia, że ​​historia jest o wiele bardziej intrygująca.

Chociaż nie ma ostatecznej odpowiedzi na pytanie, skąd pochodzi tajemniczy samolot. Powinniśmy zwrócić uwagę, że Stany Zjednoczone toczą zacięty wyścig w kierunku technologii hipersonicznych przeciwko Chinom i Rosji. Biorąc pod uwagę fakt, że Area-51 znajduje się około 500 mil od incydentu, nie zszokowałoby nas, że tajemniczy samolot jest w rzeczywistości hipersonicznym samolotem od DARPA

źródło: thedrive.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf