wtorek, 27 września 2011

"Kod Władzy"

Od kilku miesięcy staram się by mój blog był źródłem wartościowych informacji. Namawiam Was do refleksyjnego spoglądania na otaczającą nas rzeczywistość. Życzliwe przyjęcie mojej propozycji potwierdziła ilość wejść na debiutującego bloga. Liczba osób, które go „lubią” i tych którzy są jego członkami. Cieszy ilość opublikowanych tekstów na głównych stronach kluczowych polskich portali: Onet.pl; Interia.pl. Satysfakcjonuje wygrany konkurs na debiut dziennikarski roku 2010/2011 w konkursie Interii.

Teraz czas na podziękowanie za Waszą życzliwość. Już wkrótce będę mógł Wam zaprezentować moją powieść która mam nadzieję, będzie dla Was intrygującą lekturą. Staram się w niej pokazać kulisy światowego spisku, z udziałem wpływowych polityków z różnych krajów, odkrytego w Watykanie przez osoby z otoczenia papieża. Oddaję Wam pasjonująca książkę, w której miłość, sensacja, tajemnica i intryga przeplatają się ze skrywanymi przez historię faktami, demaskując mechanizmy rządzące światem, poszukując „kodu", umożliwiającego zrozumienie rzeczywistości. Książka dostępna będzie na mojej stronie.

Wkrótce więcej informacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf