piątek, 16 września 2011

Zwyciężyłem!

Dzisiaj dostałem oficjalna informację, że zostałem zdobywcą pierwszego miejsca w konkursie na „Najlepszy debiut roku 2010/2011" w portalu Interia360.pl

To niezwykle przyjemne uczucie mieć świadomość, że pomimo krótkiego stażu w blogosferze (piszę od końca stycznia 2011 roku) udało mi się znaleźć uznanie u Was znakomici moi Czytelnicy. 

Dziękuję Wam wszystkim i każdemu pojedynczo, ten sukces zawdzięczam przede wszystkim Waszemu wsparciu. 

Victor Orwellsky

Zwycięski tekst: "Tajemnicze zaginięcie amerykańskiego złota".

5 komentarzy:

  1. Głosowalam:) Ciesze sie, ze sie udalo i zycze kolejnych sukcesow

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie i cieszę się, że wciąż Pani mnie odwiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam, jest to jeden z najlepszych blogów, który wypłynął w ostatnim czasie. Teksty ciągle trzymają poziom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje sukcesu ;) Blog robi wrażenie - jestem pierwszy raz na blogu i chyba zostanę stałym czytelnikiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Wam bardzo, staram się by blog się podobał, zachęcam do częstych odwiedzin

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf