poniedziałek, 10 września 2012

Victor Orwellsky na Targach Książki w Katowicach - zobacz fotorelację!

W miniony weekend (7-9 września) na Targach Książki w Katowicach miała miejsce premiera drugiej powieści Victora Orwellsky'ego "Kod Władzy: Tajemnica czternastej bramy".

Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją z wydarzenia oraz wyglądem naszego stoiska. Wszystkim zainteresowanym dziękujemy za przybycie!

Już niebawem nowa książka w wersji papierowej oraz e-book będą możliwe do nabycia na naszej stronie internetowej pod zakładką 'sklep':


Autorem zdjęć jest Karolina Groszko.











5 komentarzy:

  1. Wow, świetny wystrój! Szkoda, że nie widziałem go na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja byłem:D Żałuj, że nie widziałeś. Przyciągało uwagę to stoisko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mieszkam zbyt daleko, by wziąć udział w targach... Dlatego z niecierpliwością czekam na możliwość kupna książki w Waszym sklepie internetowym. I jeszcze mam pytanie: czy wystrój stoiska nawiązuje do fabuły?:) Jeśli tak, to widzę, że będzie ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że stoisko przypadło Wam do gustu, mam nadzieję, że również książka będzie się podobać :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf