czwartek, 12 stycznia 2012

BLOG ROKU 2011 - Głosowanie rozpoczęte!

W dniu dzisiejszym rozpoczęło się głosowanie SMS w konkursie Blog Roku 2011! Dlatego też zachęcam wszystkich czytelników bloga "KOD WŁADZY" do oddania na niego głosu w konkursie smsowym. 



Aby zagłosować na ten blog proszę wysłać sms o treści: C00109
Pod Numer: 7122


Z danego numeru można na dany blog głosować tylko raz, koszt jednego sms to 1,23 zł (dochód ma zostać przeznaczony na cele charytatywne).

Głosowanie trwa do 19 stycznia, zaś na "Bloga Blogerów" do 7 lutego.

Dziękuję!

2 komentarze:

  1. stary, nie specjalnie śmieszne, ze zmuszasz swoich studentów z Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu do wysyłania SMS'ów aby mogli dostać zaliczenia

    sprzedajesz sie a nie zachowujesz jak Anonymouse z twojego layoutu jak widzę

    sprawa zgłoszona do organizatorów konkursu, mam nadzieje, ze cie wykluczą

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż anonimowy komentatorze, nigdy nie wykładałem w szkole Humanitas, choć wykłada tam kilku moich znajomych. Chciałbym mieć nadzieję, że poprosili o głosy i przy głosowaniu nie było żadnego przymusu, bo to byłoby na prawdę nie w porządku. Jeżeli taka sytuacja zaistniała (w co nie do końca chce mi się wierzyć), to szczerze przepraszam.
    Wolałbym aby moi czytelnicy, których jest całkiem sporo, głosowali na mnie dobrowolnie - i tak zgromadziłem już sporo głosów, więc zmuszanie kogokolwiek nie było i nie jest mi potrzebne.

    Odezwij się do mnie i na pewno jakoś to wyjaśnimy:
    http://orwellsky.blogspot.com/p/skontaktuj-sie-ze-mna.html

    Pozdrawiam
    VO

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf