poniedziałek, 7 października 2013

Fragment powieści "Kod Władzy": Watykan cz.III

Dzisiaj czas na zakończenie pierwszego rozdziału powieści "Kod Władzy". Poprzednie części tego rozdziału "Watykan" można przeczytać pod poniższymi linkami:


Fragment powieści "Kod Władzy": Watykan 

Fragment powieści "Kod Władzy": Watykan cz.II




–  Czy ktoś jeszcze wie o wynikach twoich przemyśleń? – zapytał
ojciec święty .
–  Tak,  swoje  wątpliwości  konsultowałem  z…  –  kardynał  zawahał  się  –  z  przyjacielem . Kiedy  zaczęliśmy  łączyć  fakty,  coraz
dokładniej poznawać relacje pomiędzy poszczególnymi wydarzeniami i ludźmi, doszedłem do wniosku, że mamy do czynienia ze
spiskiem na skalę światową .Również z udziałem osób, których nazwiska nie schodzą z pierwszych stron gazet .
Papież wstał ze swojego fotela i podszedł do kardynała .Złapał go
oburącz za przedramiona .
–  Muszę poznać całą prawdę – zwrócił się gwałtownie do kardynała .
–  Ależ oczywiście – odparł podekscytowany kardynał .– Chcia-łem przeprosić, że zwlekałem, ale moje śledztwo doprowadziło mnie
również do Watykanu – usprawiedliwiał się .– Wśród najbardziej
zaufanych ludzi waszej eminencji jest osoba będąca uczestnikiem
zaplanowanych wydarzeń, o których przyszedłem opowiedzieć .
–  Kogo masz na myśli? – przerwał zaintrygowany papież .Spojrzał w oczy rozmówcy .
–  To…
W tym momencie słowa kardynała zagłuszył dźwięk rozbijanej
szyby .
Na białej sutannie pojawiła się krew .Kardynał przytrzymywany
przez ojca świętego za ręce osunął się na kolana .Chwilę potem jego
ciało upadło bezwładnie na podłogę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf