poniedziałek, 13 listopada 2017

Media społecznościowe uzależniają



38-letni były prezes Facebooka, Sean Parker, niedawno opublikował wypowiedź, którą powinien przeczytać każdy użytkownik tego portalu. Media społecznościowe uzależniają, jak podkreślają eksperci sama sieć uzależnia. 



"Kiedy Facebook się rozwijał, mówiłem do ludzi, którzy podchodzili do mnie i mówili:" Nie jestem w mediach społecznościowych ". Powiedziałbym: "OK, wiesz, będziesz." A potem powiedzieliby: "Nie, nie, nie, nie, doceniam moje prawdziwe interakcje, cenię tę chwilę, cenię sobie obecność, cenię intymność". Powiedziałbym, że ... "Dostarczymy Wam ostatecznie".

"Nie wiem, czy naprawdę rozumiałem konsekwencje tego, o czym mówiłem, ponieważ [z niezamierzonych konsekwencji sieci, gdy rośnie ona do miliarda lub 2 miliardów ludzi i ... dosłownie zmienia wasz związek ze społeczeństwem, ze sobą ... To prawdopodobnie przeszkadza produktywności w dziwny sposób, Bóg jeden wie, co się dzieje z mózgami naszych dzieci".

"Proces myślenia, który wszedł w budowanie tych aplikacji, a był to pierwszy z nich na Facebooku, ... polegał na: " Jak konsumujemy jak najwięcej twojego czasu i świadomej uwagi, jak to tylko możliwe? "

"A to oznacza, że ​​musimy co jakiś czas dawać ci trochę dopaminy , ponieważ ktoś lubił lub komentował zdjęcie lub post, czy coś w tym stylu, a to sprawi, że będziesz wnosić więcej treści, i to się zmieni. aby uzyskać ... więcej polubień i komentarzy. "

" To jest pętla sprzężenia zwrotnego do sprawdzania poprawności społecznej ... dokładnie takie rzeczy, jakie wymyśliłby haker, jak ty, ponieważ wykorzystujesz słabość w ludzkiej psychologii. "

źródło: zerohedge.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf