sobota, 13 lutego 2021

MI6 rekrutuje - obcokrajowców



BRITAIN'S MAIN EXTERNAL INTELLIGENCE po raz pierwszy od dziesięcioleci zaczęła zatrudniać urodzonych za granicą obywateli Wielkiej Brytanii, podobno w celu zwiększenia umiejętności swojego personelu i zróżnicowania. Przez większą część swojej historii Tajna Służba Wywiadowcza, nieformalnie znana jako MI6, wymagała, aby potencjalni rekruci urodzili się w Wielkiej Brytanii ich rodzice również musieli być urodzonymi w Wielkiej Brytanii. Zasada wykluczała dotychczas całkowicie dzieci imigrantów.


Jednak w 2018 roku MI6 zniósł ten wymóg. W późniejszym czasie rekrutowano również, dzieci imigrantów przybywających do Wielkiej Brytanii: wymagania obejmowały narodziny w Wielkiej Brytanii a także posiadanie paszportu brytyjskiego.
Nowe zasady rekrutacji obejmują obywateli Wielkiej Brytanii, których jedno z ich rodziców musi być obywatelem brytyjskim lub mieć „istotne powiązania” z Wielką Brytanią.

Agencja szpiegowska stwierdza, że ​​podwójni obywatele, którzy są zatrudnieni do pracy w MI6, mogą być zobowiązani do formalnego zrzeczenia się obywatelstwa innego niż brytyjskie, „w zależności od oferowanej roli”. jak donosi rządowe źródło cytowane w londyńskiej gazecie Times , zmiana praktyk rekrutacyjnych ma na celu stworzenie nowej grupy „o zróżnicowanym sposobie myślenia, a nie ludzi, którzy myślą podobnie”. Zmiana zasad rekrutacji nadeszła w zeszłym roku po decyzji o obniżeniu minimalnego wieku do zatrudnienia w MI6 z 21 do 18 lat.

W związku z tym kilka brytyjskich gazet doniosło w zeszłym miesiącu, doniosło że agencja szpiegowska zaczęła rekrutować po raz pierwszy „konsultantów pracujących w niepełnym wymiarze godzin” z cennymi umiejętnościami lub kontaktami za granicą. W kilku ogłoszeniach o pracę, które pojawiły się w Internecie lub w publikacjach drukowanych, MI6 podało, że poszukuje kandydatów z „różnymi zestawami umiejętności i doświadczeniem życiowym na pół etatu i na stanowiskach doradczych”. W reklamach zauważono również, że MI6 poszukuje „wysoce wyspecjalizowanych osób” z „doświadczeniem w wybranej dziedzinie”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf