środa, 31 października 2012

Kup "Kod Władzy" za pomocą mikropłatności!

Wyjątkowa okazja dla Czytelników naszego bloga co do możliwości zakupu książki "Kod Władzy" za pomocą mikropłatności! ! 

Koszt produktu (zarówno w usłudze SMS jak i za pomocą przelewu internetowego) to odpowiednio:

- ebook (pdf): 3,69 zł z VAT

- audiobook (mp3): 6,15 zł z VAT

Nowoczesne metody płatności uruchomiliśmy dla Waszej wygody i przyspieszenia realizacji transakcji.

Gorąco zachęcamy do zakupów!



Bezpośredni link do nowych metod płatności:


12 komentarzy:

  1. O kurczę, to naprawdę działa! ;) szybko, przyjemnie a co najważniejsze TANIO! Tak powinno być na każdym blogu czy w księgarni;) Gratuluję pomysłu i wdrożenia wszystkiego na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam - sam właśnie zakupiłem, wszystko działa jak należy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I było się spieszyć i kupować papierową... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mikroplatnosci- super pomysl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że nowa funkcja się podoba i działa bez zarzutu, bądźcie pewni, że to nie koniec innowacji na blogu "Kod Władzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah antyspiskowiec promuje "totalitarne"(?) metody płatności wymyślone przez ...
    Badźcie pewni-to nie koniec innowacji na moim blogu - już niedługo prenumerata "newsów" za pomocą microchipa wszczepiennego. haha kpina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odróżnijmy jednak od siebie wykorzystanie elektroniki jako takiej a jej centralizacji wokół jednego ośrodka. W tym przypadku korzystam z usług jednej z wielu istniejących na rynku firm, numer telefonu pozostaje anonimowy, ale jeśli ktoś chce zachować pełną anonimowość sugeruje korzystanie z kart pre-paid.

      Usuń
  7. wysłałem smsa, dostałem linka, klikłem i nic .. pusta strona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, system powinien działać bez zarzutu, wiele płatności już spłynęło, wszystkie z powodzeniem. Bardzo proszę o kontakt na adres sklep@kodwladzy.pl, postaramy się szybko rozwiązać ten problem.

      pozdrawiam
      VO

      Usuń
    2. Przyjrzałem się dziś linkowi do pobrania który dostałem na maila, usunąłem z niego fragment "/test/" i dałem enter. Plik audiobook.zip pobrał się prawidłowo. (więcej informacji przesłałem na sklep@kodwladzy.pl)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Dziękuję za informację, błąd wkrótce zostanie poprawiony,

      Życzę miłej lektury!
      VO

      Usuń
  8. Ale super! Czy 2 część książki też będzie tak sprzedawana?

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.uAMCuvtT.dpuf